小叮做事小叮当

28 Feb.
Still Crazy in Love - Sarah Connor

Look at me now 看着我
look into my eyes 看着我的眼睛
the day reveal the pain 和我深藏的疼痛
i feel inside 在那些你不在身边的日子里
And Do they Show? 它们是否让你看到
I Feel like run and hide 我是多么的想要逃避
From your look upon your face tonight 那种令我心疼的面庞
I can see your heart is broken 那颗破碎的心
and your smile is gone 那已经逝去的微笑
if i could only make a roll 如果我现在唯一可以做的只是重复
i did im done 那么我宁愿选择停止想念,无休无止的想念

Forgive me now 原谅我
For all the times i wasn′t there 那些我不在身边的时日
For all your doubts 那些你对我所有的怀疑
When you are think i didn′t care 也许你觉得我不曾在乎
but no matter what i do 但是不管我做了什么
no matter what the say 不管又怎样的流言蜚语
it′s true 我的爱,对你的爱,纯洁的没有一丝瑕疵
i′m still crazy in love with you因为我依然疯狂地爱着你
i pray at night i wanna take your pain 我在黑夜里祈祷希望能抚平你的伤口
i wanna go and make us good again我希望我们能从归于好
you say it's okay and you know what i need你同意了,你知道这正是我想要的
that i should spread my wings and just be free我应该展翅自由的飞翔
i wanna break down and surrender我想屈服我想投降
'cause you're right and wrong无论对错
but in my heart i know 你都在我的心中
my love for you is strong我对你的爱是如此的强烈
forgive me now 原谅我
for all the times i wasn't there那些我不在身边的时日
for all your doubts 那些你对我所有的怀疑
when you were think i wouldn' care也许你觉得我不曾在乎
but no matter what i do 但是不管我做了什么
together we will make it through 我们都会患难与共
i'm so crazy over you 我对你如此的疯狂
but no matter what i do 但是不管我做了什么
no matter what they say不管又怎样的流言蜚语
it′s true 我的爱,对你的爱,纯洁的没有一丝瑕疵
i′m still crazy in love with you因为我依然疯狂地爱着你
with you i've overcome so many rough and stormy weathers 我们经历了如此多的风风雨雨!
the cold of the winter we traded for the summer我们用寒冬换来的盛夏
together we can fight and we can make the bad much better 我们一起战斗一切都会变好的
without you i'd be someone else 没有你我将变成另一个人
without you i would lose myself 没有你我将迷失我自己
forgive me now 原谅我
for all the times i wasn't there 那些我不在身边的时日
but no matter what i do 但是不管我做了什么
together we will make it through 我们都会患难与共
i'm so crazy over you 我对你如此的疯狂
oh yes i am 哦,是的我是
but no matter what i do 但是不管我做了什么
no matter what they say 不管又怎样的流言蜚语
it′s true 我的爱,对你的爱,纯洁的没有一丝瑕疵
i′m still crazy in love with you因为我依然疯狂地爱着你

评论(1)
热度(1)

© 小叮做事小叮当 | Powered by LOFTER